۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۷

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اراک/ ۶ نفر دستگیر شدند

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اراک/ ۶ نفر دستگیر شدند

اراک- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کیف قاپی در اراک خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: در روزهای گذشته در پی اعلام چندین مورد کیف قاپی و قاپ زنی گوشی‌های موبایل در شهر اراک، از سوی دو جوان موتورسوار، بررسی موضوعی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از انجام سرقت‌ها توسط یک باند حرفه ای سرقت به دست آمد و سرانجام در فرایند رسیدگی به پرونده‌های تشکیلی، یکی از سارقان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده، به ۱۰ فقره سرقت کیف قاپی و قاپ زنی گوشی‌های موبایل در شهر اراک با همکاری ۳ نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی، دیگر اعضای این باند نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با دستگیری ۲ مالخر، بخشی از اموال سرقت شده از آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد و تحقیقات تکمیلی از آنان با هماهنگی مرجع قضائی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4832793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha